czwartek, 3 września 2015

Ajajaj, jak mnie długo tu nie było... Lato, urlop, powrót do pracy po wakacjach... Córa rośnie, obowiązków przybywa.. A u mnie zmiany, zmiany, zmiany - dużo się dzieje. W moim modelińskim świecie też trochę nowości. Może jutro parę fotek z moimi ostatnimi pracami. A dziś o troszkę innej zmianie..
Do tej pory wszystko, co powstawało było dziełem wyłącznie moich rąk (no może sporadycznie jakiś gotowy patyczek fimo czy odciśnięta faktura od czegoś "domowego"). Wszystko co robiłam było lepione ręcznie, a wspomagałam się jedynie przedmiotami użytku domowego. Postanowiłam pójść o krok dalej i spróbować jakiś "profesjonalnych sprzętów".. I tak oto wczoraj dostałam paczuszkę ze SKLEPIKU DLA WAS, a w niej:
- wyciskarka do modeliny
- moja pierwsza foremka- mini gofry
- sztuczny cukier
- wałeczek do modeliny
- trzy narzędzia do modeliny
- dwa ostre nożyki
- mini sztućce
- patyczek truskaweczka
Wszystko wygląda super, ciekawe co z tego wyjdzie.... Nie mogę się doczekać, aż będę mogła to wszystko wypróbować..





2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa opinii o wyciskarce do modeliny, jak się ją czyści i czy się nie zacina, zapycha masą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie trzeba mieć bardzo dużo siły, żeby cokolwiek wyszło, ręce bolą..
    Poza tym, że jedna końcówka była niedopasowana, jakaś pokrzywiona i zacięła się tak, ze musiałam ją siłą usunąć to raczej nie mam problemów. Nie jest jakaś extra, adekwatnie do ceny bym powiedziała, ale jak na moje potrzeby wystarczająca;)

    OdpowiedzUsuń